Стратегія розвитку ліцею


Наказ про створення моніторингової групи з впровадження Плану реалізації стратегії розвитку закладу освіти


Наказ про створення команд з розробки проєктів розвитку в межах Плану реалізації стратегії розвитку закладу освіти


Крок 5


Стратегія розвитку Чернігівського ліцею №12


Крок 4 (продовження)


 


Крок 3 про орієнтири розвитку закладу освіти


 


Крок 2 на шляху до школи майбутнього

Днями відбулося чергове засідання робочої групи з розробки Стратегії розвитку ЗСШФМП№12 (майбутнього ліцею №12) згідно з Дорожньою картою її реалізації.
Робоча група провела SWOT-аналіз та обговорила пріоритетні напрями розвитку школи.
Великі зміни розпочинаються саме зі SWOT-аналізу!
SWOT-аналіз — це ефективний інструмент планування, який використовується для формування стратегій. Цей інструмент допомагає проаналізувати внутрішні фактори (сильні та слабкі сторони), які впливають, і зовнішні фактори (можливості та загрози), які можуть мати вплив на школу.
До цього провели опитування учасників освітнього процесу (педпрацівників, учнів, батьків) та узагальнили результати опитування, розробили Профіль ЗСШФМП №12.
На основі цього за методикою SWOT-аналізу провели роботу за темами: освітнє середовище, освітній процес, педагогічна діяльність, управлінська діяльність. Робота в малих групах, мозковий штурм і презентація ідей спонукали учасників до жвавого і ефективного обговорення разом з нашими менторами Антоніною Федорченко та Дмитром Покришнем!
Дякуємо за продуктивну нараду!
Стежте за новинами, попереду ще багато цікавого!
Проєкт DECIDE впроваджується ГО DOCCU та PHZH International Projects in Education – IPE за підтримки Embassy of Switzerland in Ukraine / Посольство Швейцарії в Україні Школа дієвої демократії в дії!
#DECIDE
#DOCCU
#ШколаДієвоїДемократії


Крок До та Крок 1 на шляху до школи майбутнього

 


НАКАЗ “Про створення робочої групи з розроблення проєкту Стратегії розвитку та Перспективного плану її впровадження”


Долучаємося до проєкту з розробки Стратегії розвитку школи та Плану її реалізації