Формування основних груп компетентностей учнів в умовах спеціалізованої фізико-математичної школи. Список літератури.

  1. Бельська Л. Компетентнісний підхід до організації роботи з педагогічними кадрами. // Завуч .- 2011 . — № 14 . — С. 3 — 8
  2.  Грицик Т. Методичне підгрунтя реалізації моделі Школи громадянських компетентностей. // Завуч . – 2010 . — №35 . — С. 13
  3.  Громовий В. Як і для чого запроваджувати компетентнісний

підхід. // Завуч . – 2011 . — № 31 . – С. 15 -18.

  1.   Єрмаков І.Г. , Пузіков Д.О. Розвивати життєву компетентність // Шкільний світ . – 2005 . — № 37 . – С. 5 – 13.
  1. Кійло О. Компетентнісно – діяльнісна модель УНТ. // Завуч . – 2010 . — № 22 -24 . – С. 38
  2. Колган Т. Громадянська компетентність старшокласників // Завуч . – 2011 . — № 35 . – С. 11 -14.
  3. Лежаве Л.К. Формирование компетентности учеников на уроках математики. // Математика . – 2014 . — № 5.
  4. Мітковська І. , Шапіро Г. Розвиток фахової компетентності педагогів – передумова успіху учнів . // Завуч . – 2011 . – С. 9 -12
  1. Мовчан В. Здоров’язбережні компетентності учнів. // Завуч . – 2011 . — № 18 . – С. 22 – 23.

10. Раков  С.А. Формування математичних компетентностей випускника школи             як місія математичної освіти . // Математика в школі . – 2005 . — № 5.

  1. Рогозіна А. Діагностика компетентностей учнів . // Завуч . – 2010 . — № 36 . – С . 11 – 12.

12.Рожнятовська І . ХХІ століття – століття компетентнісно спрямованої освіти                // Завуч . —  № 34 . –С. 3– 5 .

Шкільна бібліотека

2017

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *