Національна дитяча гаряча лінія

Національна дитяча гаряча лінія  

З січня до березня 2020 року на Національну дитячу гарячу лінію надійшло майже 10 тисяч звернень, 69,8% – від дітей та підлітків України. Найбільша кількість консультацій припала на березень – місяць, коли в країні розпочалися карантинні заходи.

Абоненти й абонентки отримували інформаційно-просвітницькі, психологічні та правові консультації. Найбільше – щодо насильства та жорстокого поводження з дітьми.

Нагадуємо, що Національна дитяча гаряча лінія розширила електронні канали комунікації.

Відтепер, отримати консультацію можна:

Messenger @childhotline.ukraine

Instagram @childhotline_ua

Telegram @CHL116111

А також у будні з 12:00 до 20:00 за безкоштовними номерами:

0 800 500 225 (зі стаціонарних) або 116 111 (з мобільних).

За інформацією Національна дитяча «гаряча лінія» 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *