Формування основних груп компетентностей учнів в умовах спеціалізованої фізико-математичної школи. Список літератури.
- Бельська Л. Компетентнісний підхід до організації роботи з педагогічними кадрами. // Завуч .- 2011 . – № 14 . – С. 3 – 8
- Грицик Т. Методичне підгрунтя реалізації моделі Школи громадянських компетентностей. // Завуч . – 2010 . – №35 . – С. 13
- Громовий В. Як і для чого запроваджувати компетентнісний
підхід. // Завуч . – 2011 . – № 31 . – С. 15 -18.
- Єрмаков І.Г. , Пузіков Д.О. Розвивати життєву компетентність // Шкільний світ . – 2005 . – № 37 . – С. 5 – 13.
- Кійло О. Компетентнісно – діяльнісна модель УНТ. // Завуч . – 2010 . – № 22 -24 . – С. 38
- Колган Т. Громадянська компетентність старшокласників // Завуч . – 2011 . – № 35 . – С. 11 -14.
- Лежаве Л.К. Формирование компетентности учеников на уроках математики. // Математика . – 2014 . – № 5.
- Мітковська І. , Шапіро Г. Розвиток фахової компетентності педагогів – передумова успіху учнів . // Завуч . – 2011 . – С. 9 -12
- Мовчан В. Здоров’язбережні компетентності учнів. // Завуч . – 2011 . – № 18 . – С. 22 – 23.
10. Раков С.А. Формування математичних компетентностей випускника школи як місія математичної освіти . // Математика в школі . – 2005 . – № 5.
- Рогозіна А. Діагностика компетентностей учнів . // Завуч . – 2010 . – № 36 . – С . 11 – 12.
12.Рожнятовська І . ХХІ століття – століття компетентнісно спрямованої освіти // Завуч . – № 34 . –С. 3– 5 .
Шкільна бібліотека
2017